maanantai 2. maaliskuuta 2015

Firabellen Hymy 25.11.2006-21.2.2015

Hymy, toinen kantanarttuni on poissa. Lyhyen oireilun jälkeen siltä löydettiin kasvain aivoista. Olen surullinen ja jollain tavalla sanaton, erityisesti pahoillani Päivin puolesta ja kiitollinen kaikesta mitä Hymyn kanssa ja myötä koettiin, ja mitä se meille mm jälkeläisissään jätti.

Hymy oli kyllä jotain suurta, käsittämättömän tasapainoinen ja hienoluonteinen koira, joka oli myös parempi emä kuin toivoa saattaa. Se on myös periyttänyt luonnettaan ja lisääntymisterveyttään ja -viettiään jälkeläisilleen. Hymy oli mulle ja Jarillekin tosi tärkeä. Olen erittäin onnellinen, että munkin elämässä oli tuollainen koira. Hymyn ostaminen Tuulalta oli kasvattajan'urani' parhaita päätöksiä. Olen kiitollinen Tuulalle siitä, että silloin reilu kahdeksan vuotta sitten sain ostaa Mupen ja Waden pennun. Hymyn myötä sain myös läheisen ystävän, Päivin. Kiitos Hymy ja kiitos Päivi! Olen niin kovin pahoillani!

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Era kauniista sanoista ja kaikesta. Raapaisee vielä vanhempaa säröä sydämessä, Hymyn äidin Mupen traagista kohtaloa. On vaan katsottava eteenpäin.

      Poista